Acceptatie

Hoi Allemaal,

Ik weet het twee verhalen op een dag. Misschien een beetje overdreven maar ja YOLO. In mijn vorrige verhaal vertelde ik dat ik wel al op de site sta maar nog geen officiele acceptatie heb. Maar goed nieuws die heb ik nu wel! Ik kreeg namelijk net een mailtje van travel active waar in stond:

`GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!'

Ik ben nu dus officieel geaccepteerd voor het High School programma. De organisatie zal nu op zoek gaan naar een gast gezin. Ik moet wel nog even geduld hebben want dit kan nog wel eventjes duren.

Reacties

Reacties

Marianne de Bont

Lieve Susannah

Gefeliciteerd dat je geaccepteerd bent
Wij zullen met plezier je verhalen lezen het komend jaar.

Irene

Wat spannend , succes!! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!