Eerste School Week

Heey allemaal,

De eerste school week zit er ook al weer op (en het weekend helaas ook :(). Ik heb nu eindelijk mijn rooster (nadat ik die een paar keer had veranderd) en ik ben er helemaal klaar voor, altans denk ik... Ik ga dit jaar niet heel veel lessen volgen maar 6! Super chil!!! Ik volg Physical Science, Algebra II (eitje!!), English IV, Photography, Art II en Us goverment/Economics. Tot nu toe bevallen me de vakken goed, vooral Photography :).

Ik heb ook al 2 trainingen van volleybal gehad maar het team is nog al slecht dus heb ik besloten om te stoppen met volleybal op school en ga nu zeer waarschijnlijk buiten school volleyballen. Wat wel leuk was dat ik mee mocht doen met "meet the Pirates" hier worden alle athleten voorgesteld aan de school, ook al wist iktoen al dat ik zou stoppen heb ik toch mee gedaan :). Ik heb al aardig wat leuke mensjes ontmoet dus denk dat alles wel goed komt.

School is wel echt heel anders dan ik gewend was. Zo hebben we A en B dagen waarin de vakken dus verschillen, hebben we maar een pauze op een dag, zijn ze echt heel streng met telefonen en dress code, mag je niet naar buiten tijdens lunch en ga zo maar door. Het lijkt wel een gevangenis. De mensen in de school zijn verder wel erg aardig en het begint al te wennen... Morgen begint de tweede week van school en ik ben benieuwd wat voor dingen ik komende week ga mee maken.

Het gekste wat me tot nu toe is overkomen op school is de lunch, waarbij je bij je klas moet zitten en de leraar er bij blijft en dat er een meisjezwangerop school rond loopt!!!!

Dat was het wel weer voor deze keer...

Love,

Susannah

Reacties

Reacties

Wendy Martin

Lieve Suus,
leuk om te horen wat je doet en hoe het is.
Hoop dat je snel je draai vindt en vrienden krijgt.
Ben benieuwd naar je verhalen!
Lieve groet van mij XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!