Mississippi it is!

Hoi Allemaal,


in mijn vorrige verhaal vertelde ik dat ik op de site stond en dat het nu alleen nog maar moesten wachten op een gastgezin. Nou het is zo ver. IK HEB EEN GASTGEZIN!!!

Het is dus nu officieel, ik vertrek op 29 juli voor 10 maanden naar Amerika. Ik kom terecht inde staat Mississippi in het kleine dorpje morton. Het heeft een populatie van 3000. Dat het zo klein is spreekt mij wel aan, zo leer je iedereen kennen! Het klimaat is er ook niet verkeerd, de winters zijn zacht met ongeveer eentemperatuur van 14 graden en de zomers zijn lekker warm met ongeveer een temperatuur van 35 graden. Dit vind ik niet verkeerd!!

Mijn gastgezin bestaat uit een vader (53), moeder(44), zoon(21) en dochter(14) 1 kat en 3 honden. Ze wonen op een boerderij en verbouwen zelf graan. Ze zien er echt super lief en aardig uit. Ik kan dan ook niet wachten om ze te ontmoeten. Het huis is ook niet verkeerd. Het ziet er gezellig uit en heeft een zwembad.

Cool
In de brief die ze voor mij geschreven hebben, vertelde ze dat ze veel van avonturen houdenen het lekker vinden om te relaxen bij hun zwembad of gezellig een filmpje kijken. Dat komt ook goed uit want films kijken daar houd ik wel van
Laughing

Verder kom ik op de pearl high school terecht. Het ligt best wel ver van waar ik woon, namelijk 40 minuten met de auto. Het lijkt me wel echt een super leuke school. Het ziet er mooi en groot uit. op de school zelf zijn er veel clubs waarbij je kunt aansluiten, waaronder Volleybal. DIt vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Verder kun je er ook nog dingen doen als dansen, bowlen, basketball, american football noem maar op. Ik zal me daar dus niet gaan vervelen

Tongue Out

Ik heb echt super veel zin en kan niet wachten totdat het zo ver is.

Liefs,

Susannah

Reacties

Reacties

Wietske

Super leuk Susannah!

Chantal Vulders

Wow, hoe gaaf is dat Susannah!! Heel veel plezier en ik ga je blog zeker volgen! Stoer hoor:). X Chantal

Esmee

Echt zoo gaaf susannah!
Je gaat het vast super krijgen! :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!