20 DAYS LEFT!!

Hooi allemaal,

Het is even geleden sinds ik wat op mijn blog heb geschreven dit komt doordat er eigenlijk helemaal niks te vertellen was. Ondertussen zijn we wel weer wat verder en heb ik nog maar 20 DAGEN voordat ik Nederland gedag zeg en Amerika begroet. Op 29 juli vlieg ik naar New York waar ik eerst nog drie dagen blijf met nog andere exchange students om van New York te genieten. Vervolgens vlieg ik op 1 augustus door naar mijn gastgezin in Morton waar ik mijn jaar zal verblijven. Ik heb al veel contact met ze gehad via de mail en ze lijken me echt super aardig. Voordat ik vertrek ga ik ook nog met ze skypen om ze al een keerte gesproken te hebben, en ze dus nog beter te leren kennen. Hier heb ik echt onwijs veel zin in.

Als ik aankom bij mijn gastgezin heb ik eerst nog een paar daagjes om te wennen voordat ik naar school moet. Mijn eerste schooldag is dan ook pas op 6 augustus. Voor deze datum zal ik denk ik wel al een keer op de school geweest zijn om mijn vakken pakket te kiezen. Op mijn school zijn er een aantal vakken verplicht namelijk: scheikunde, wiskunde, engels en amerikaanse geschiedenis. Verder kan ik gewoon alles kiezen wat ik leuk vind.

Vandaag (9 juli) had ik mijn afspraak bij de amerikaanse ambasade voor mijn visum. het wachten duurde bij mij helaas redelijk lang maar het was niet voor niks, mijn visum word goed gekeurd. (Hier ging ik ook wel vanuit, maar toch...). Komende maandag zal ik mijn laatste inenting krijgen voor kinkhoest en ik moet bloedprikken om me te testen op tbc. Als dit achter de rug is ben ik helemaal klaar om te vertrekken. De spanning loopt wel al toe bij mij en soms denk ik echt ohh god waar ben ik aan begonnen...

Ik kan niet wachten tot de laatste paar dagjes voor bij zijn en ik dan eindelijkin het vliegtuig stapom mijn droom jaar te laten beginnen

Smile
.

Liefs,

Susannah

Reacties

Reacties

Marianne de Bont

Ik geloof best dat het erg spannend is
Maar 3 dagen New York is vast
mooi meegenomen.
Wij hopen voor jou dat het een super
Jaar wordt,en dat je mooie herinnering
Aan over houd
Groetjes

Esther

Nog ff geduld, het begint nu echt op te schieten. Het wordt vast en zeker een prachtig jaar voor je! X

Anny Heeren

Het begint nu echt te korten. Ik hoorde van je vader dat je bent shoppen. Heb je nog iets leuks gevonden? groetjes uit Tilburg.

Anny Heeren

a_heeren@icloud.com

Anny Heeren

a_heeren@icloud.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!