Eerste paar daagjes in Amerika

Heey Allemaal,

Ik ben ondertussen aan gekomen bij mijn gastgezin in Morton nadat ik eerst twee daagjes heb rondgelopen in New York. New York was prachtig! Helaas hadden we wel de eerste dag erg slecht weer :(, waardoor ik er toch wat minder van heb kunnen genieten. Denk je de regen achter te laten gaat het regenen in New York wat heb je daar nou aan... De eerste dag hebben we trouwens wel leuke dingen gedaan zo zijn we naar central Park geweest wat echt heel mooi en rustig was. helaas begon het hier opeens te hozen. Verder zijn we ook nog over de brooklyn bridge gelopen (2x) want de eerste keer hoosde het ook echt enorm en was iedereen van top tot teen doorweekt inclusief al onze spullen dit was natuurlijk niet echt prettig maar gelukkig zijn we niet van suiker en smelten we niet van regen. De tweede dag zijn we dus nog een keer over de brooklyn bridge gelopen toen het wel mooi weer was en hier hebben ik echt prachtige foto's kunnen maken (vind ik zelf :P). Verder zijn we de tweede dag ook nog op een boot geweest en zijn we rond het vrijheidsbeeld gevaren, ik vond het erg indrukwekkend maar vond het wel erg jammer dat we niet op het eiland zelf zijn geweest. Vervolgens gingen we nog naar de herdenkings plek van 9/11 en toen zat New York er eigenlijk alweer op.

Op zaterdag ochtend vloog ik door naar Morton via Houston. Ik kwam rond half 3 aan in Jackson waar ik heel erg warm werd ontvangen door mijn gastgezin. Ze zijn echt super aardig en ik had het echt niet beter kunnen treffen. Gisteren zijn we naar een waterpark geweest waar ik al een aantal van cara's vrienden heb ontmoet. Ze waren erg aardig en het was dan ook erg gezellig in het waterpark. 's avonds hadden we pizza wat natuurlijk erg lekker was maar niet echt heel gezond...

Vandaag is natuurlijk nog bezig maar ik heb wel al wat te vertellen. Ik moest vandaag nameljk (dachten we) me laatste inenting krijgen voor hepatites B, maar gelukkig was dit een vergissing en hoefde het uiteindelijk gelukkig niet. Voor de lunch gingen we naar familie toe waar ze gefrituurde catfish, aardappelen en groenten hadden. Dit was echt heerlijk maar ik probeer me toch wel metal het eten in te houden zodat ik niet tonnentje rond terug ga komen.

conclussie is dat het me tot nu toe heel erg goed bevalt, het engels is geen probleem en ik voel me nu al helemaal thuis.

Love,

Susannah

Reacties

Reacties

opa de Bont

Ik zou zeggen ,houden zo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!